Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2020/2021

Przetargi do końca 2020 roku

2020-10-26

PZD.II.343-4/2020                                                                                                        Śrem, dnia 26.10.2020 r.

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 PRZETARG NIEOGRANICZONY

 

„WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2020/2021”

 

Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zmianami) Komisja Przetargowa w składzie:

1)      Antoni Lebryk – Przewodniczący Komisji Przetargowej,

2)      Edyta Janicka – Członek Komisji Przetargowej,

3)      Elżbieta Król – Członek Komisji Przetargowej,

zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z uzasadnieniem jej wyboru oraz podaje nazwy adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z przyznaną ilością punktów:

 

1)      Oferta nr 1 złożona przez:

PPUH „SPEC” Przemysław Szczepański, Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn

Przyznana ilość punktów: 75,73 pkt

                                    w tym cena ofertowa: 35,73 pkt.

                                                czas rozpoczęcia akcji:  40,00 pkt

2)      Oferta nr 2 złożona przez:

PUH CYNK s.c. Edward Cynka i wspólnicy Sosnowiec ul. Nadwarciańska 8, 63-100 Śrem

Przyznana ilość punktów:  100,00 pkt

                             w tym:   cena ofertowa: 60,00 pkt.

                                           czas rozpoczęcia akcji: 40,00 pkt

 

Uzasadnienie wyboru oferty: oferta nie przekroczyła kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, spełniła warunki wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny i czasu rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg. Wybrana oferta jest dla Zamawiającego najkorzystniejsza.

 

Zamawiający przewiduje zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

 

Paulina Barcz
Dane stopka

Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie

ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem 

pow. śremski, woj. wielkopolskie

Tel. (+48) 61 28 29 864

Fax (+48) 61 28 29 862

E-mail: biuro@pzd-srem.pl

NIP: 785-16-11-316

Regon: 639645914

Wpłaty

Nr konta: 

PKO Bank Polska S.A.

23 1020 4027 0000 1802 1394 2695

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku  - 7:00 do 15:00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.