Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Informacje bieżące Archiwum

Ogłoszenie o naborze - Referent ds. Administracji

Informacje bieżące

2025-07-08

 

                                                                     Śrem, dnia 08 lipca 2025 roku

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA STANOWISKO PRACY: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
W POWIATOWYM ZARZĄDZIE DRÓG W ŚREMIE

 

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie ogłasza otwarty nabór na stanowisko pracy: Referent ds. Administracji w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie.

 

 

  1. 1.       Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie,

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

5)     wykształcenie wyższe (preferowane: administracja publiczna),

6)     znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, finansach
publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.

 

  1. 2.       Wymagania dodatkowe:

1)     prawo jazdy kat. B,

2)     obsługa komputera.

  1. 3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:

1)     prowadzenie sekretariatu,

2)     administrowanie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi
w zarządzie PZD, między innymi:

-   naliczanie podatku od nieruchomości,

-   naliczanie trwałego zarządu,

-   naliczanie opłaty środowiskowej,

-   sporządzanie sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu
odpadami (BDO),

-   organizowanie przeglądów: technicznych, kominiarskich oraz instalacji gazowej
budynku PZD,

3)     sporządzanie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą,

4)     naliczanie amortyzacji oraz ewidencji środków trwałych,

5)     ewidencja urlopów oraz czasu pracy pracowników,

6)     nadzór nad sprawami związanymi z administrowaniem budynku będącego
w zarządzie PZD,

7)     prowadzenie ewidencji wyposażenia PZD,

8)     przeprowadzanie inwentury rocznej oraz sporządzanie dokumentacji
inwentaryzacyjnej.

 

  1. 4.       Warunki pracy:

1)     umowa o pracę, w wymiarze pełnego etatu,

2)     miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie,

3)     zależność służbowa: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, Główny
Księgowy Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie,

4)     wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,

5)     z wybranym kandydatem zostanie zawarta pierwsza umowa o pracę na czas określony - do 6 miesięcy, z możliwością dalszego kontynuowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

  1. 5.       Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
    w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6%.

 

  1. 6.       Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny,

2)     CV,

3)     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)     kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, itp.),

5)     kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa
w pkt. 1 i 2 (świadectwa pracy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),

6)     kserokopia prawo jazdy,

7)     oświadczenia:

a)     o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych,

b)     o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c)     o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;

8)     kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy
kandydat jest osobą niepełnosprawną i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

 

Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem (pokój nr 14), w terminie do dnia
07
sierpnia 2025 roku (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Oferta pracy - Referent ds. Administracji
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie
”.

 

Oferty pracy, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną telefonicznie powiadomieni o spełnieniu wymogów formalnych i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oryginał wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzd-srem.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg
w Śremie, przy ul. Marciniaka 2.

 

  1. 7.       Klauzula informacyjna RODO w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych zwanego RODO) informuję, że:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg
w Śremie z siedzibą przy ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem, tel. 61 28 29 864,
email: biuro@pzd-srem.pl

2)      W PZD w Śremie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 61 28 29 864 lub adresem email: ksiegowosc@pzd-srem.pl,

3)      Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: „Referent ds. Administracji” w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,

4)      Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa jak i zawartych umów,

5)      Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku nie podania danych niemożliwe jest zawarcie umowy o pracę.

6)      Posiada Pan/Pani prawo do:

  1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  3. przenoszenia danych,
  4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    w sytuacji, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)

7)          Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,

8)          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w niniejszej klauzuli, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1)     Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

2)     Oświadczenie w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

3)     Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

4)     Oświadczenie o niekaralności.

5)     Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych.

 

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA ZE STRONY BIP PZD ŚREM: Ogłoszenie o naborze - Referent ds. Administracji - Komunikaty, menu 1131, artykuł 1474 - BIP - Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie 

 

DYREKTOR PZD

 

Dominik Różycki

 

 

 

Paulina Barcz
Dane stopka

Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie

ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem 

pow. śremski, woj. wielkopolskie

Tel. (+48) 61 28 29 864

Fax (+48) 61 28 29 862

E-mail: biuro@pzd-srem.pl

NIP: 785-16-11-316

Regon: 639645914

Wpłaty

Nr konta: 

PKO Bank Polska S.A.

23 1020 4027 0000 1802 1394 2695

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku  - 7:00 do 15:00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.