Informacje bieżące
Śrem, dnia 08 lipca 2025 roku
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO PRACY: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
W POWIATOWYM ZARZĄDZIE DRÓG W ŚREMIE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie ogłasza otwarty nabór na stanowisko pracy: Referent ds. Administracji w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie.
- 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
5) wykształcenie wyższe (preferowane: administracja publiczna),
6) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, finansach
publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.
- 2. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B,
2) obsługa komputera.
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie sekretariatu,
2) administrowanie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi
w zarządzie PZD, między innymi:
- naliczanie podatku od nieruchomości,
- naliczanie trwałego zarządu,
- naliczanie opłaty środowiskowej,
- sporządzanie sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu
odpadami (BDO),
- organizowanie przeglądów: technicznych, kominiarskich oraz instalacji gazowej
budynku PZD,
3) sporządzanie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą,
4) naliczanie amortyzacji oraz ewidencji środków trwałych,
5) ewidencja urlopów oraz czasu pracy pracowników,
6) nadzór nad sprawami związanymi z administrowaniem budynku będącego
w zarządzie PZD,
7) prowadzenie ewidencji wyposażenia PZD,
8) przeprowadzanie inwentury rocznej oraz sporządzanie dokumentacji
inwentaryzacyjnej.
- 4. Warunki pracy:
1) umowa o pracę, w wymiarze pełnego etatu,
2) miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie,
3) zależność służbowa: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, Główny
Księgowy Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie,
4) wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,
5) z wybranym kandydatem zostanie zawarta pierwsza umowa o pracę na czas określony - do 6 miesięcy, z możliwością dalszego kontynuowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6%.
- 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, itp.),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa
w pkt. 1 i 2 (świadectwa pracy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
6) kserokopia prawo jazdy,
7) oświadczenia:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych,
b) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy
kandydat jest osobą niepełnosprawną i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem (pokój nr 14), w terminie do dnia
07 sierpnia 2025 roku (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Oferta pracy - Referent ds. Administracji
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie”.
Oferty pracy, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną telefonicznie powiadomieni o spełnieniu wymogów formalnych i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oryginał wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzd-srem.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg
w Śremie, przy ul. Marciniaka 2.
- 7. Klauzula informacyjna RODO w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych zwanego RODO) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg
w Śremie z siedzibą przy ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem, tel. 61 28 29 864,
email: biuro@pzd-srem.pl
2) W PZD w Śremie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 61 28 29 864 lub adresem email: ksiegowosc@pzd-srem.pl,
3) Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: „Referent ds. Administracji” w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,
4) Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa jak i zawartych umów,
5) Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku nie podania danych niemożliwe jest zawarcie umowy o pracę.
6) Posiada Pan/Pani prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w sytuacji, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w niniejszej klauzuli, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące.
ZAŁĄCZNIKI:
1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2) Oświadczenie w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
3) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4) Oświadczenie o niekaralności.
5) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych.
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA ZE STRONY BIP PZD ŚREM: Ogłoszenie o naborze - Referent ds. Administracji - Komunikaty, menu 1131, artykuł 1474 - BIP - Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie
DYREKTOR PZD
Dominik Różycki