Informacje bieżące
Śrem, dnia 21 czerwca 2023 roku
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Kierownik Robót
W POWIATOWYM ZARZĄDZIE DRÓG W ŚREMIE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie ogłasza otwarty nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Robót w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie.
- 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
5) co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku pracy,
6) wykształcenie wyższe inżynierskie w zakresie drogownictwa lub budownictwa,
7) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, Prawo budowlane, o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.
- 2. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B,
2) obsługa komputera,
3) umiejętność kosztorysowania,
4) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) przygotowywanie dokumentacji na remonty, bieżące utrzymanie i inwestycje drogowe,
2) przygotowywanie kosztorysów,
3) przygotowywanie opracowań graficznych do realizowanych robót,
4) przygotowywanie szczegółowych specyfikacji technicznych na wykonywane roboty,
5) nadzór nad robotami zleconymi,
6) dokonywanie systematycznej oceny stanu technicznego dróg, mostów i innych urządzeń, określenie zagrożeń dla użytkowników dróg,
7) współpraca z samorządami lokalnymi.
- 4. Warunki pracy:
1) umowa o pracę, w wymiarze pełnego etatu,
2) miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie oraz teren Powiatu Śremskiego,
3) zależność służbowa: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie,
4) wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,
5) z wybranym kandydatem zostanie zawarta pierwsza umowa o pracę na czas określony - do 6 miesięcy.
- 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6%.
- 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, uprawnienia budowlane, itp.),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 i 2 (świadectwa pracy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
6) kserokopia prawo jazdy,
7) oświadczenia:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem (pokój nr 14), w terminie do dnia 03 lipca 2023 roku do godziny 15:00 (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy - Kierownik Robót w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie”.
Oferty pracy, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną telefonicznie powiadomieni o spełnieniu wymogów formalnych i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oryginał wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzd-srem.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Śremie, przy ul. Marciniaka 2.
- 7. Klauzula informacyjna RODO w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych zwanego RODO) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie z siedzibą przy ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem, tel. 61 28 29 864, email: biuro@pzd-srem.pl
2) W PZD w Śremie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 61 28 29 864 lub adresem email: ksiegowosc@pzd-srem.pl,
3) Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: „Kierownik Robót” w Powiatowym Zarządzie Dróg w Śremie,
4) Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa jak i zawartych umów,
5) Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku nie podania danych niemożliwe jest zawarcie umowy o pracę.
6) Posiada Pan/Pani prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w sytuacji, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w niniejszej klauzuli, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące.
ZAŁĄCZNIKI:
1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2) Oświadczenie w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
3) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4) Oświadczenie o niekaralności.
5) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych.
DYREKTOR PZD
Dominik Różycki




