Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Informacje bieżące Archiwum

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT PO USUNIĘCIU AWARII - WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWAITU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2022/2023

Informacje bieżące

2022-11-07

 

 

INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU OTWARCIA OFERT
Z POWODU AWARII SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie: Tryb podstawowy bez negocjacji - art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp na:

Wykonanie usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Śremskiego w sezonie 2022/2023

Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2022 poz. 1710) informuje, że w związku
z wystąpieniem awarii systemu teleinformatycznego, o której mowa
w art. 222 ust. 2 Pzp, brak jest możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. 07.11.2022r. o godz. 11:30.

W związku z powyższym otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

 

 

Zamawiający

  Dominik Różycki

 

 

Paulina Barcz
Dane stopka

Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie

ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem 

pow. śremski, woj. wielkopolskie

Tel. (+48) 61 28 29 864

Fax (+48) 61 28 29 862

E-mail: biuro@pzd-srem.pl

NIP: 785-16-11-316

Regon: 639645914

Wpłaty

Nr konta: 

PKO Bank Polska S.A.

23 1020 4027 0000 1802 1394 2695

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku  - 7:00 do 15:00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.