Informacje bieżące
INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU OTWARCIA OFERT
Z POWODU AWARII SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie: Tryb podstawowy bez negocjacji - art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp na:
Wykonanie usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Śremskiego w sezonie 2022/2023
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2022 poz. 1710) informuje, że w związku
z wystąpieniem awarii systemu teleinformatycznego, o której mowa
w art. 222 ust. 2 Pzp, brak jest możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. 07.11.2022r. o godz. 11:30.
W związku z powyższym otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający
Dominik Różycki




