Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Informacje bieżące Archiwum

Informacje bieżące

2015-09-30

 

WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH
NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2015/2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie,    
        tel. 0-61 282-98-64, faks 282-98-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2015/2016 od dnia 01.11.2015r. do dnia 15.04.2016r.

II.1.5)

V

przewiduje się   udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień      uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień      uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy z dnia 29      stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu      tego samego rodzaju robót

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje następującym sprzętem wraz z obsługą: 1). co najmniej cztery jednostki odśnieżające z pługiem czołowym o szer. roboczej min. 3m zawieszone na samochodzie ciężarowym 2). co najmniej trzy jednostki posypujące (w tym co najmniej jedna piaskarko-solarka) tj. samochody ciężarowe o ładowności min. 16t wyposażone w piaskarki o ładowności mieszaniny min. 5t 3). co najmniej jeden pług ciągnikowy z piaskarką 4). co najmniej cztery równiarki drogowe z dwoma lemieszami 5). co najmniej dwie ładowarki czołowe o poj. pow. 3,5m3 6). co najmniej jedna ładowarka czołowa o poj. od 0,8m3 do 2,0m3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 400.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia      zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót      budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do      dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku      jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z      przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw      do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego      rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub      ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie      właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie      zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności      lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione      nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie      właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego      Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z      opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy      wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych      podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,      przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym      dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji      ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy      przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem      podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że      uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do      tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o      ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do      grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

 

-

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie ul. Marciniaka 2; 63-100 Śrem pok nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie ul. Marciniaka 2; 63-100 Śrem pok nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Paulina Barcz
Dane stopka

Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie

ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem 

pow. śremski, woj. wielkopolskie

Tel. (+48) 61 28 29 864

Fax (+48) 61 28 29 862

E-mail: biuro@pzd-srem.pl

NIP: 785-16-11-316

Regon: 639645914

Wpłaty

Nr konta: 

PKO Bank Polska S.A.

23 1020 4027 0000 1802 1394 2695

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku  - 7:00 do 15:00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.